Nyhedsanalysen

Fidusforretning

“Hør her: Der var ingen, der tvang Sebastiani til at gøre Smashmallow til et nationalt brand. Virksomheden tjente allerede næsten 15 millioner dollars om året. Den havde dusinvis af ansatte. Den lavede et produkt, som folk elskede og gerne ville købe. I stedet for at forsøge at puste virksomheden op […] kunne Sebastiani bare have … stoppet”. Skøn, advarende fortælling i Business Insider om en grådig mand, der gerne ville sælge lidt for mange gourmet-skumfiduser.

Business Insider

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12