Nyhedsanalysen

Dødssyg reklame

Esther Michelsen Kjeldahl og Ariel Storm Lokzinsky – henholdsvis medstifter af Fossilfri Fremtid og engagementsleder i Klimabevægelsen – har skrevet en bog om, hvordan reklamebranchen saboterer klimakampen, og ikke mindst hvad vi kan gøre ved det. Duoen var med i Lars Trier Mogensens klimaøkonomiske radioshow Guld og Grønne Skove og gjorde det godt. Spol frem til 29:45. Læs mere om bogen Reklamemagt hos forlaget Økotopia.

Foto: Ariel Storm Lokzinsky

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12