Nyhedsanalysen

Journalistik er ikke business as usual

Journalistik er ikke business as usual

Reuters Institute for the Study of Journalism på Oxford University udsender hvert år en rapport om journalistik, medier og teknologi. Den er lige kommet, og hvis du følger lidt med i den verden, har du måske om ikke andet to minutter til lige at løbe executive summary’et igennem. Den danske forsker Rasmus Kleis Nielsen, der er leder af instituttet, har for øvrigt skrevet et essay, som vi 100 pct. kan genkende Føljeton i: ”Udgivere vil i 2020 i stigende grad acceptere, at det at bygge den virksomhed, vi ønsker, er vigtigere end at rase, rase over de døende forretningsmodeller, vi havde.”

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12