Nyhedsanalysen

Et prisvindende medie

Et prisvindende medie

Føjleton – undskyld, Føljeton har ved en konference torsdag arrangeret af brancheorganisationerne Danske Medier og Nye Medier modtaget en fin pris for vores Solidaritetsabonnement for værdigt trængende i kategorien “kommerciel kreativitet”. Vi ville nu nok hellere kalde det publicistisk kreativitet, men sådan er der så meget. På billedet ses fra højre Føljetons projektleder Astrid Søby, journalist Emma Louise Stenholm og Føljetons direktør Søren Ipland. De ser glade ud.

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12