Nyhedsanalysen

På technokrydstogt med energidrikken

På technokrydstogt med energidrikken

Engang var herremagasinet Euroman Egmont Magasiners flagskib, men udtrykket er blevet gradvist mere løst i kødet i takt med, at for eksempel layoutet er outsourcet til et bureau i Asien. De store portrætter, som tidligere kunne være 10 sider lange, er også blevet kortet gevaldigt ned, tiltroen til læsernes fatteevne er dalet. Det her er såmænd en fin reportage fra et technokrydstogtskib med 4.000 passagerer, der stævner ud fra Barcelona, men når man allerede i andet afsnit kan læse, at bladets udsendte er inviteret med på turen af energidrikken Burn Energy, ved man, hvad klokken har slået.

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12