Nyhedsanalysen

Igen og igen og

Igen og igen og

Meget tyder på, at GIF’en har sejret sig selv ihjel. De automatisk afspillende videoer, der gentager sig selv i en uendelighed, har førhen været synonym med internettet. Ja, det at finde en god GIF, der matcher din egen reaktion, har vel fungeret som et lingua franca, der kunne hives frem i enhver kommentartråd og chatbesked. Men ak, popularitet er en flygtig ting i cyberspace. I takt med at yngre generationer finder GIF’er mere og mere cringe, er det så småt blevet tid til at sige farvel. The Atlantic forklarer hvorfor.

The Atlantic

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12