Nyhedsanalysen

Livsstil på dåse

Livsstil på dåse

”Tænk på de nye sportsdrikke som athleisure i en dåse […] De viser ikke svedende professionelle atleter i deres reklamer, men i stedet 20-årige mennesker i træningstøj, der spiller tennis og står på rulleskøjter.” Punch har scoopet om en ny trend, der er skyllet ind over Generation Z (altså generationen, som de spidst karikerer som dem, der ”bare gerne vil være hydrerede og tale om deres angst”). Den kobler de sammen med den generelle stigning i interessen for wellness og vores konfrontation med vores egen dødelighed under coronapandemien.

Kin Euphorics er et drikkevaremærke medejet af modellen Bella Hadid

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12