Nyhedsanalysen

Hver anden folkeskole har ingen procedure for digital krænkelse og mobning

Hver anden folkeskole har ingen procedure for digital krænkelse og mobning. Det viser en undersøgelse lavet af Det Kriminalpræventive Råd. I undersøgelsen fremgår det også, at de skoler, som har en plan, ofte ikke har den nedskrevet. Helena Juul Kanafani, analytiker ved rådet, udtaler, at lærerne dermed bliver “efterladt med et stort ansvar, og de ikke altid er klar over, hvordan de bedst tackler sagerne”.

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12