Nyhedsanalysen

Kampagnen bag Aperol Spritz

Kampagnen bag Aperol Spritz

Nej, nej, her har man gået (og ligget) og fyldt sig med Aperol Spritz hele foråret og sommeren og troet, at man bare var med på en tilfældig modedille, og så viser det sig, at der bag middelklassens middelsvære konsumering af den rødorange cocktail, der har været populær i Italien siden 1950’erne, ligger en massiv markedsføringskampagne fra Camparis side. Ikke andet, såmænd. New York Times er på sagen. Men den er da forfriskende?

A spritz cocktail with Aperol is seen at the "Spirit de Milan" in Milan, Italy, May 19, 2018. Picture taken May 19, 2018. REUTERS/Stefano Rellandini

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12