Nyhedsanalysen

Kitkat er kultur i Japan

Kit Kat er kultur i Japan

Når det kommer til at præsentere journalistik på en flot og lækker måde på nettet, så kommer man ikke udenom, at New York Times’ magasin simpelthen er i en klasse for sig. Se bare den her artikel, der handler om, hvordan chokoladebaren Kit Kat ikke bare er et almindeligt stykke slik i Japan men nærmest er blevet et kulturelt fænomen, der redefinerer, hvad slik kan være. Det er en lækker journalistisk sag om en lækker lille snack.

Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00Silicon Valley00:00Mexico City00:00New York00:00Sao Paulo00:00Nuuk00:00Bangui00:00Linköping00:00Kyjiv00:00Kabul00:00Mumbai00:00Hong Kong00:00Shanghai00:00Sydney00:00Fransk Polynesien00:00

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12